2009. szeptember 3., csütörtök

Online pénzkeresés története

Sziasztok.

Szeretném elmesélni a pénzkeresésem történetét. A történet körülbelül 9 hónapja kezdődött. A világválság óta gondolkodtam azon, hogy tudnám megvalósítani a pénzkeresés internetes formáját, vagy hogyan találhatnék más módot a pénzkeresésre, ugyanis magyarország helyzete számomra kilátástalan. Mivel nem csak magammal kell foglalkoznom, hanem a családommal is ezért nem engedhetem meg, hogy pénz nélkül maradjunk. Az első gondolatom az volt, hogy elköltözünk külföldre, mivel a testvérem már 3 éve él angliában, és hát valljuk be angliában nem keresnek rosszul az emberek még akkor se ha minimálbéren vannak. Tudom hiszen a tesóm is azon van és szokott mesélni, meg voltam is nála. Így hát hosszasan el kezdtük átbeszélni a feleségemmel, hogy van-e értelme idehaza mindent feladni és 2000 km-re költözni az ismeretlenbe. Kutatni kezdtem utána, hogy a válság alatt mennyire romlott le az angliai munkaerőpiac. Ott is rosszabb lett a helyzet mint a válság előtt, de mindent megbeszélve arra a következtetésre jutottunk, hogy odaköltözünk. Én kb 1 hónapot adtam magamnak mire el tudok helyezkedni. Sajnos ez hosszabb időbe telt.

Ahogy az anyagiak egyre inkább fogytak, egyre égetőbbé vált a pénzkeresés valamilyen formája. Ekkor kezdtem foglalkozni a pénzkeresés internetes formájával. Sokat érdeklődtem iránta hiszen sok helyen hallani, hogy hányan megélnek az internetből, sőt sokan meggazdagodtak belőle. Én nem a gazdagság miatt vágtam bele hanem az motivált, hogy folyamatos bevételt lehet létrehozni az internettel, és ha ez sikerülne nem kellene azon aggódnom, hogy a válság közepén honnan teremtsek pénzt amikor a munkahelyek sorra megszűnnek vagy leépítések miatt kerül utcára az ember.
Utána jártam szinte minden lehetőségnek. Az internetes pénzkeresés fő szempontja számomra, hogy meg lehessen határozni a pénz útját, vagyis hogy az üzlet honnan teremti elő a pénzt amiből én is részesülök.

Már a pénzkeresés elején kilőttem azokat akiknél a semmiből van a pénz, tehát azok akik azt mondják "gyere lépj be és valamikor kapsz pénzt". A semmit tevésért az interneten se adnak pénzt.

Azok a pénzkeresési lehetőségek sem tetszettek ahol be kell fizetni valamennyi összeget, de az összegért nem kapok semmit, se terméket se szolgáltatást. Félreértés ne essék nem minden üzlet csalás ahol fizetni kell valamiért, azt kell megnézni miért fizet az ember.

A pénzkeresés egyik lehetősége a tőzsde. Ezt azért vetettem el, mert nem értek hozzá bár meg lehet tanulni, de sokan buktak nagyot, és azért oda is csak be kell fektetni valamennyi pénzt és vagy sikerül vagy nem. A tőzsde alapszabálya "ne fektess be többet, mint amennyit megengedhetsz magadnak hogy elveszíts", és nem engedhettem meg magamnak, hogy veszítsek.


A pénzkeresés másik módja a közismert PTC -k. Itt a pénz a reklámok nézegetéséből van. Befektetés nem kell hozzá. Némi angol tudás nem árt, és elengedhetetlen valamely E-bank regisztrálása pl.: Paypal, Alertpay, e-gold, neteller, Liberty reserve stb. Ez a módszer működik de referáltak nélkül a kereset havi 1-2 dollár, és sokáig is tart annyi refet szerezni akik úgymond eltartanak. Tehát ez a megoldás már félig jó.


A pénzkeresés leginkább életképes lehetősége a weblap üzemeltetése. Gondolom itt sokan mondják, hogy nem tudnak programozni és ezért nem foglalkoznak vele. Az az igazság én is féltem tőle én se tudok semmiféle programnyelvet. Kis utánajárással kiderítettem, hogy lehet úgy is weblapot csinálni mint ahogyan blogot. Sablonok vannak és csak be kell írni a szöveget, vagyis aki már írt blogot annak ez is menni fog. Különbség annyi, hogy a weblapot szabadabban lehet használni mint a blogot. Vagyis könnyebben tudjuk népszerűsíteni, és a kinézetét is jobban lehet variálni. Ha weblapot akarunk üzemeltetni 3 dolog kelleni fog. Domain név , Tárhely , Weblapszerkesztő. Mind a hármat nagyon nehéz ingyen megszerezni, de nem is érdemes hiszen csak az esélyeinket rontjuk vele. Ezt azért mondom mert ha például ingyenes domain nevet választunk a weblapunk népszerűsítése lesz nehezebb, tehát saját magunkkal b*szunk ki, mert ugye a cél a népszerűsítés. Ugyanis az ingyenes domainokat nem minden linktár engedi bejegyezni. Ez azért fontos mert ha sok linktárban van bent a weblapunk neve a keresőkben előbbre kerülünk. Nézzük meg a weblap szerkesztőt. Amint már mondtam létezik olyan megoldás ami olyan mintha blogot írnánk, egyszerüen kezelhető és az internetről elérhető. Vagyis nem kell a webszerkesztő programot letölteni a gépünkre, csak jelszó kell hozzá mint a blognál és ha beléptünk már szerkeszthetjük is. Érdemes mindhármat egy helyen beszerezni, így kevesebbe kerül.

Az általam megismert és használt weblapot 3 különböző módon állíthatjuk a pénzkeresés szolgálatába, vagy akár használhatjuk mindhármat egyszerre.
Akit érdekel a lehetőség látogasson el a weblapomra

4 megjegyzés:

  1. Kipróbáltam amit ítrál és tényleg működik a pénzkeresésnek ez a fajtálya.
    Remélem másnak is segít ez a blog

    VálaszTörlés
  2. Nekem is kellett egy kis plusz pénz és ráakadtam erre a lehetőségre.Én viszont saját üzlet indítására használtam fel a weblapot. Nem bántam meg.Köszönettel Márta

    VálaszTörlés
  3. Jól beszélsz, csak egy kicsit sokat... persze csak vicceltem.
    Gondolkodtál már a domain piacban, kivárod, kitalálod, megveszed , eladod... egy jó domainért milliókat el lehet kérni, meg is adják.
    Elárulok egy titkot. Most vezetik be a .xxx domaint, érdemes rámozdulni és jó kulcsszavakat megvenni, PL: szex.xxx.hu ezért egyes cégek milliókat is megadnak, vagy szextv.xxx.hu
    Nagyot lehet kaszálni.

    VálaszTörlés
  4. Akit érdekel egy kis kiegészítő pénz:

    http://www.penzgyar.info

    Részletes infó, segédletek, kifizetési bizonylatok. Üdv: P.

    VálaszTörlés